Jump to content


This is a read only archive of the old forums
The new CBn forums are located at https://quarterdeck.commanderbond.net/

 
Photo

Flemish/Dutch Corner


66 replies to this topic

#31 Xenia_bondfan

Xenia_bondfan

    Midshipman

  • Crew
  • 84 posts
  • Location:Belgium

Posted 01 April 2007 - 02:10 PM

meen je dat? grappig... heb ik nog niet gezien, ik zet de nederlandse ondertitels altijd af... zal er eens op letten...

#32 Joyce Carrington

Joyce Carrington

    Commander CMG

  • Veterans
  • PipPipPipPip
  • 4631 posts
  • Location:Amsterdam, The Netherlands

Posted 03 April 2007 - 06:10 AM

Ja, ik kijk ook altijd met Engelse ondertitels... gelukkig. :cooltongue:

#33 Alec006

Alec006

    Midshipman

  • Crew
  • 39 posts
  • Location:The Netherlands

Posted 05 October 2007 - 01:19 PM

Hallo,

Ik ben nieuw hier en ik ben 006, eigenaar van WikiBond. Zijn er hier nog een beetje veel Nederlandse bondfans? :D

#34 Joyce Carrington

Joyce Carrington

    Commander CMG

  • Veterans
  • PipPipPipPip
  • 4631 posts
  • Location:Amsterdam, The Netherlands

Posted 05 October 2007 - 06:37 PM

Nee, zeer weinig, 006. Maar het is wel het beste Bond forum van de wereld. :D

#35 Alec006

Alec006

    Midshipman

  • Crew
  • 39 posts
  • Location:The Netherlands

Posted 06 October 2007 - 01:17 PM

Nee, zeer weinig, 006. Maar het is wel het beste Bond forum van de wereld. :P


Dat wil ik best geloven! :D
Ken ik jou misschien ergens van? :D

#36 Joyce Carrington

Joyce Carrington

    Commander CMG

  • Veterans
  • PipPipPipPip
  • 4631 posts
  • Location:Amsterdam, The Netherlands

Posted 06 October 2007 - 02:32 PM

Dat lijkt me sterk... Heb heel weinig Nederlanders ontmoet die heel erg van Bond hielden. Eigenlijk geen. :D

#37 Alec006

Alec006

    Midshipman

  • Crew
  • 39 posts
  • Location:The Netherlands

Posted 06 October 2007 - 07:58 PM

Dat lijkt me sterk... Heb heel weinig Nederlanders ontmoet die heel erg van Bond hielden. Eigenlijk geen. :P


In real life ik ook niet echt veel.. Maar online best veel. In ieder geval leuk een Nederlandse vrouwelijke (?) bondfan tegen te komen. Misschien spreken we elkaar wel eens! :D

#38 Xenia_bondfan

Xenia_bondfan

    Midshipman

  • Crew
  • 84 posts
  • Location:Belgium

Posted 20 December 2007 - 07:18 PM

Er zijn toch heel wat nederlandse fans?
Jullie hebben zelfs 2 fanclubs als ik me niet vergis?

#39 Alec006

Alec006

    Midshipman

  • Crew
  • 39 posts
  • Location:The Netherlands

Posted 23 December 2007 - 07:56 PM

Er zijn toch heel wat nederlandse fans?
Jullie hebben zelfs 2 fanclubs als ik me niet vergis?


In totaal tegenwoordigen ongeveer 3

Edited by Alec006, 23 December 2007 - 07:57 PM.


#40 Xenia_bondfan

Xenia_bondfan

    Midshipman

  • Crew
  • 84 posts
  • Location:Belgium

Posted 05 January 2008 - 02:48 PM

Ik? Kan wel... Als het online in te schrijven is dan... ben van geen enkele club lid op dit ogenblik. :D
Eigenaar van jbls is wel nederlands, maar woont in belgie... dus is semi belgisch nu? haha... :P

#41 Alec006

Alec006

    Midshipman

  • Crew
  • 39 posts
  • Location:The Netherlands

Posted 08 January 2008 - 04:49 PM

Ik? Kan wel... Als het online in te schrijven is dan... ben van geen enkele club lid op dit ogenblik. :P
Eigenaar van jbls is wel nederlands, maar woont in belgie... dus is semi belgisch nu? haha... :D


I, the owner of Bond Lifestyle, live in The Netherlands so don't have anything to gain by choosing winners from the USA. Stond laatst nog ergens op zijn website recentelijk, blijkbaar toch Nederland. :D Maar misschien woont hij vlakbij de grens.

#42 Mr.Kiss Kiss Bang Bang

Mr.Kiss Kiss Bang Bang

    Sub-Lieutenant

  • Crew
  • Pip
  • 211 posts
  • Location:Belgium (Gent)

Posted 17 January 2008 - 03:10 PM

Mr.Kiss Kiss Bang Bang LIVE in The "Minard"

woensdag 13 februari 2008 aanvang 20.00h


Met Mr Kiss Kiss Bang Bang krijgt U een muzikale greep uit de vele James Bond thema's en gerelateerde songs voorgeschoteld.

Deze Gentse groep brengt U deze muziek op hun eigen manier zonder daarbij afbreuk te doen aan het origineel.

De standaardbezetting (zang,drum, gitaren,bas en piano) wordt aangevuld met de nodige blazers en strijkers om het geheel te voorzien van de toch wel specifieke sfeer die deze nummers vragen.

Een optreden van Mr Kiss Kiss Bang Bang dompelt U onder in een sfeer van spionage, snelle auto's, cocktails, knappe vrouwen enz. kortom, shaken not stirred.

Om een optreden volledig af te maken wordt er ook aandacht besteed aan visuele effecten en achtergrondanimatie.

Buiten de muziek om willen we ons publiek een vleugje nostalgie brengen uit de jaren '50-'60-'70.

Kortom een concept dat tot in de puntjes is voorbereid.

kaarten kunnen online gereserveerd worden via een link op onze web-site www.mrkkbb.be

of telefonisch: bespreekbureau Vooruit 09/267.28.28

Bezoek zeker eens onze web-site www.mrkkbb.be waar je foto's, filmpjes en enkele demo-opnamen kan zien en beluisteren!

:tup:

#43 Alec006

Alec006

    Midshipman

  • Crew
  • 39 posts
  • Location:The Netherlands

Posted 17 January 2008 - 08:57 PM

Jammer dat het niet vlakbij Rotterdam is.. Vlaanderen is voor mij te ver. Ben je crewlid van die organisatie?

#44 Mr.Kiss Kiss Bang Bang

Mr.Kiss Kiss Bang Bang

    Sub-Lieutenant

  • Crew
  • Pip
  • 211 posts
  • Location:Belgium (Gent)

Posted 18 January 2008 - 09:37 AM

Jammer dat het niet vlakbij Rotterdam is.. Vlaanderen is voor mij te ver. Ben je crewlid van die organisatie?


Ik ben de "Band-leader" :tup:
Inderdaad Roterdam ligt niet bepaald om de hoek, maar wie weet komen we nog wel eens tot in nederland!
Bij deze, als je contacten hebt met organisaties in Rotterdam, die van plan zijn om iets rond James Bond te doen en een passende muzikale omlijsting zoeken, je weet me te vinden! :tup:

#45 Remmert007

Remmert007

    Midshipman

  • Crew
  • 28 posts
  • Location:Amsterdam, The Netherlands

Posted 31 January 2008 - 10:48 AM

Hey, hallo, ik ben inderdaad de Nederlandse eigenaar van Bond Lifestyle. Ik woon in Amsterdam en tegenwoordig ook voornamelijk in Antwerpen, dus ben ook een beetje Belgisch. :tup:

#46 onthetracksof007

onthetracksof007

    Sub-Lieutenant

  • Crew
  • Pip
  • 138 posts
  • Location:Netherlands

Posted 05 February 2008 - 08:57 PM

Ja, gezellig hoor hier, al die Hollanders.. :tup:

Maar eh, inderdaad zijn we niet met heel veel hier vertegenwoordigd.

#47 Alec006

Alec006

    Midshipman

  • Crew
  • 39 posts
  • Location:The Netherlands

Posted 06 February 2008 - 09:11 PM

Ja, gezellig hoor hier, al die Hollanders.. :tup:

Maar eh, inderdaad zijn we niet met heel veel hier vertegenwoordigd.


Ach, klein maar fijn. Niet iedere nederlandse fan zit meteen ook op CBn natuurlijk. En volgensmij zegt ook niet elke Nederlander 'hoi' hier. Qua websites (ookal zijn 2 engelstalig) vind ik dat we zeer netjes zitten. :tup:

#48 o07hmss

o07hmss

    Midshipman

  • Crew
  • 36 posts

Posted 06 February 2008 - 09:45 PM

Ik houd het naast de Engelstalige sites CBn en MI6 bij het Nederlandstalige 007NL. Daar doen ze goed hun best en het ziet er verzorgd uit. Natuurlijk zijn ze sterk afhankelijk van wat er hier op CBn gebeurt, maar er staan soms best interessante dingen. Die andere Nederlandse site (James Bond Nederland) is ronduit ver-schrik-ke-lijk. Wat een eigendunk hebben ze daar en taalfouten niet te geloven! Schande!

#49 Alec006

Alec006

    Midshipman

  • Crew
  • 39 posts
  • Location:The Netherlands

Posted 07 February 2008 - 03:22 PM

Ik houd het naast de Engelstalige sites CBn en MI6 bij het Nederlandstalige 007NL. Daar doen ze goed hun best en het ziet er verzorgd uit. Natuurlijk zijn ze sterk afhankelijk van wat er hier op CBn gebeurt, maar er staan soms best interessante dingen. Die andere Nederlandse site (James Bond Nederland) is ronduit ver-schrik-ke-lijk. Wat een eigendunk hebben ze daar en taalfouten niet te geloven! Schande!


Zelf kijk ik meer op CBn dan op MI6, gewoon weg omdat ik CBn handiger, mooier en actueler vind. Hoe heet je op 007NL eigenlijk? :tup:

#50 onthetracksof007

onthetracksof007

    Sub-Lieutenant

  • Crew
  • Pip
  • 138 posts
  • Location:Netherlands

Posted 07 February 2008 - 08:13 PM

Die andere Nederlandse site (James Bond Nederland) is ronduit ver-schrik-ke-lijk. Wat een eigendunk hebben ze daar en taalfouten niet te geloven! Schande!


Ik dacht dat ik de enige was die zich dood-ergerde aan die taalfouten.. Zou niemand dat eens door een spell-checker halen?

#51 Alec006

Alec006

    Midshipman

  • Crew
  • 39 posts
  • Location:The Netherlands

Posted 07 February 2008 - 10:31 PM

Die andere Nederlandse site (James Bond Nederland) is ronduit ver-schrik-ke-lijk. Wat een eigendunk hebben ze daar en taalfouten niet te geloven! Schande!


Ik dacht dat ik de enige was die zich dood-ergerde aan die taalfouten.. Zou niemand dat eens door een spell-checker halen?


Wel origineel, er stond een keer dat Jaws 1.30 meter was. Maar Onthetracksof007 en JBLS werken toch mee aan JBN? Of niet? Want ik snap zelf dat 'partnerschap' niet echt goed?

#52 Remmert007

Remmert007

    Midshipman

  • Crew
  • 28 posts
  • Location:Amsterdam, The Netherlands

Posted 09 February 2008 - 05:03 PM

Ik zit zelf ook vaak op het Collecting forum van AJB007.co.uk, een ander mooi verzorgd forum en veel internationale verzamelaars, veel kennis, interessante ontdekkingen en announcements.

#53 Alec006

Alec006

    Midshipman

  • Crew
  • 39 posts
  • Location:The Netherlands

Posted 30 March 2008 - 01:32 PM

Z

#54 JWM Tanner

JWM Tanner

    Sub-Lieutenant

  • Crew
  • Pip
  • 407 posts
  • Location:Utrecht, The Netherlands

Posted 15 April 2008 - 02:17 PM

Hallo bondliefhebbers,

Ik ben Jorrit en al bijna twee jaar actief op dit forum. Helaas heb ik maar weinig Nederlandse fans gevonden die ook discuseren hier.
Nu heb ik maar een topic geopend voor de Nederlandse fan.

Ik ken wel enkele Nederlandse fans hier deze zijn:

Remmert007
onthetracks007
Xenia_Bondfan (Belgie)
Colonel Smithers (Belgie)
Joyce Carrington

Maar meer helaas niet.
Het zou leuk zijn als u Nederlandse en Vlaamse fans zch voorstellen en praten over Nederlandse en Vlaamse zaken die op Bondgebied spelen.

Gisteren was Tomorrow Neer Dies op SBS6.
Wie heeft er gekeken?

Ik heb naar de Devonshere gekeken toen hij zonk plus het optreden van Daphne Deckers. Ook de Parkinglot Chase en de scene in het CMG gebouw en het Atlantic hotel, Hamburg zijn mijn favorieten.
Ik ben vorig jaar in de hotelkamer van Bond in het Atlantic geweest.
Deze was in de omgeving van Londen.

Benieuwd waar hij is?
Reageer maar!

Edited by JWM Tanner, 15 April 2008 - 02:18 PM.


#55 Alec006

Alec006

    Midshipman

  • Crew
  • 39 posts
  • Location:The Netherlands

Posted 15 April 2008 - 02:36 PM

Vergeet mij niet! :tup:
Heb hem gisteren ook gezien, lekker veel actie. Jammer dat sommige dingetjes niet echt goed waren. Ik vind de handlanger van Elliot niet echt goed, het is een beetje een standaard figuur die je in elke actie film zit (vaak wit haar, gespierd etc..)

Btw, er is al een Nederlandstalig topic, waarom een nieuwe?

Alec006

#56 JWM Tanner

JWM Tanner

    Sub-Lieutenant

  • Crew
  • Pip
  • 407 posts
  • Location:Utrecht, The Netherlands

Posted 15 April 2008 - 08:42 PM

Ik houd het naast de Engelstalige sites CBn en MI6 bij het Nederlandstalige 007NL. Daar doen ze goed hun best en het ziet er verzorgd uit. Natuurlijk zijn ze sterk afhankelijk van wat er hier op CBn gebeurt, maar er staan soms best interessante dingen. Die andere Nederlandse site (James Bond Nederland) is ronduit ver-schrik-ke-lijk. Wat een eigendunk hebben ze daar en taalfouten niet te geloven! Schande!


Zelf kijk ik meer op CBn dan op MI6, gewoon weg omdat ik CBn handiger, mooier en actueler vind. Hoe heet je op 007NL eigenlijk? :tup:


Toch jammer dat het forum van CBn wordt gebruikt om je eigen gal over James Bond Nederland te spuien. Ik denk niet dat dat de bedoeling is van dit forum.
Iedereen maakt wel eens een spelfout :tup:

Ja inderdaad er is al een topic voor.
Was het vergeten te bekijken.
Volgens mij is het topc dat ik dubbelposste door Bryce003 verwijderd.

Edited by JWM Tanner, 15 April 2008 - 08:44 PM.


#57 Alec006

Alec006

    Midshipman

  • Crew
  • 39 posts
  • Location:The Netherlands

Posted 15 April 2008 - 09:34 PM

Ik houd het naast de Engelstalige sites CBn en MI6 bij het Nederlandstalige 007NL. Daar doen ze goed hun best en het ziet er verzorgd uit. Natuurlijk zijn ze sterk afhankelijk van wat er hier op CBn gebeurt, maar er staan soms best interessante dingen. Die andere Nederlandse site (James Bond Nederland) is ronduit ver-schrik-ke-lijk. Wat een eigendunk hebben ze daar en taalfouten niet te geloven! Schande!


Zelf kijk ik meer op CBn dan op MI6, gewoon weg omdat ik CBn handiger, mooier en actueler vind. Hoe heet je op 007NL eigenlijk? :tup:


Toch jammer dat het forum van CBn wordt gebruikt om je eigen gal over James Bond Nederland te spuien. Ik denk niet dat dat de bedoeling is van dit forum.
Iedereen maakt wel eens een spelfout :tup:

Ja inderdaad er is al een topic voor.
Was het vergeten te bekijken.
Volgens mij is het topc dat ik dubbelposste door Bryce003 verwijderd.


Mijn vergelijking had niks te maken met JBN. "CBn dan MI6" dan is niet "en", en ik reageerde dan ook op 007ohms zijn inhoud over CBn en MI6. Mocht je mijn quote vergeten zijn weg te halen; ok, negeer dit dan maar. Je topic is samengevoegt denk ik.

Edited by Alec006, 15 April 2008 - 09:34 PM.


#58 JWM Tanner

JWM Tanner

    Sub-Lieutenant

  • Crew
  • Pip
  • 407 posts
  • Location:Utrecht, The Netherlands

Posted 16 April 2008 - 07:35 AM

Ik houd het naast de Engelstalige sites CBn en MI6 bij het Nederlandstalige 007NL. Daar doen ze goed hun best en het ziet er verzorgd uit. Natuurlijk zijn ze sterk afhankelijk van wat er hier op CBn gebeurt, maar er staan soms best interessante dingen. Die andere Nederlandse site (James Bond Nederland) is ronduit ver-schrik-ke-lijk. Wat een eigendunk hebben ze daar en taalfouten niet te geloven! Schande!


Zelf kijk ik meer op CBn dan op MI6, gewoon weg omdat ik CBn handiger, mooier en actueler vind. Hoe heet je op 007NL eigenlijk? :tup:


Toch jammer dat het forum van CBn wordt gebruikt om je eigen gal over James Bond Nederland te spuien. Ik denk niet dat dat de bedoeling is van dit forum.
Iedereen maakt wel eens een spelfout :tup:

Ja inderdaad er is al een topic voor.
Was het vergeten te bekijken.
Volgens mij is het topc dat ik dubbelposste door Bryce003 verwijderd.


Mijn vergelijking had niks te maken met JBN. "CBn dan MI6" dan is niet "en", en ik reageerde dan ook op 007ohms zijn inhoud over CBn en MI6. Mocht je mijn quote vergeten zijn weg te halen; ok, negeer dit dan maar. Je topic is samengevoegt denk ik.


Je quote is inderdaad samengevoegd.
Mijn reactie is inderdaad gericht op 007ohms.

#59 JWM Tanner

JWM Tanner

    Sub-Lieutenant

  • Crew
  • Pip
  • 407 posts
  • Location:Utrecht, The Netherlands

Posted 12 December 2008 - 10:17 AM

Sir Roger Moore was afgelopen maandag, dinsdag en woensdag in Nederland ter promotie van zijn autobiografie: Voor Altijd James Bond.
Heeft iemand van jullie Belgische en Nederlandse fans de kans gezien om Sir Roger te ontmoeten?

Ik heb Sir Roger persoonlijk ontmoet op maandagavond. Nadat ik weer thuis was heb ik naar Pauw en Witteman gekeken. Dat was een leuke uitzending. Heeft iemand anders deze ook gezien?

#60 Joyce Carrington

Joyce Carrington

    Commander CMG

  • Veterans
  • PipPipPipPip
  • 4631 posts
  • Location:Amsterdam, The Netherlands

Posted 14 December 2008 - 10:30 AM

Ja, ik heb de uitzending gezien. Ik vond het niet een geweldig interview. Ik had eigenlijk een beetje medelijden met Sir Roger - niemand reageerde echt op zijn geestige opmerkingen en men ging gewoon weer door met de volgende vraag.

Oh well.