Jump to content


This is a read only archive of the old forums
The new CBn forums are located at https://quarterdeck.commanderbond.net/

 
Photo

Artikel over James Bond in Algemeen Dagblad!


5 replies to this topic

#1 James Bond

James Bond

    Midshipman

  • Crew
  • 77 posts

Posted 30 March 2002 - 09:44 PM

Vandaag (30 maart) stond er in het Algemeen Dagblad een volle pagina bij Media over de James Bond exhibition in Bradford. Het ziet er mooi uit moet ik zeggen hoewel er een fout in staat (zoals gewoonlijk) er staat namelijk dat Roger Moore zes keer de rol van James Bond heeft vervuld! Hoe kunnen ze iedere keer zulke fouten maken???
Hoe dan ook, het is in ieder geval een krantenartikel dat bij je Bond-verzameling hoort!

#2 M_Balje

M_Balje

    Lt. Commander

  • Veterans
  • PipPipPip
  • 1564 posts
  • Location:Amsterdam (Netherlands)

Posted 10 May 2002 - 11:36 AM

James Bond (30 Mar, 2002 09:44 p.m.):
Vandaag (30 maart) stond er in het Algemeen Dagblad een volle pagina bij Media over de James Bond exhibition in Bradford. Het ziet er mooi uit moet ik zeggen hoewel er een fout in staat (zoals gewoonlijk) er staat namelijk dat Roger Moore zes keer de rol van James Bond heeft vervuld! Hoe kunnen ze iedere keer zulke fouten maken???
Hoe dan ook, het is in ieder geval een krantenartikel dat bij je Bond-verzameling hoort!


Weet jij het email adres van het Algemeen dag blad.
Dan kan ik dat nummer na bestellen.

#3 James Bond

James Bond

    Midshipman

  • Crew
  • 77 posts

Posted 10 May 2002 - 08:06 PM

Als dat niet op de site staat zou ik het niet weten, misschien kun je op het AD zelf kijken of er niet een telefoonnummer opstaat en kun je het op die manier nabestellen. Anders kun je bij een tijdschriften/krantenwinkel vragen of zij het nummer of e-mailadres hebben.

#4 Tanger

Tanger

    Commander

  • Veterans
  • PipPipPipPip
  • 5671 posts
  • Location:Mars

Posted 30 March 2002 - 09:45 PM

From what I can understand, it seems interesting. Can anyone give us a translation?

#5 Jeff007

Jeff007

    Lt. Commander

  • Veterans
  • PipPipPip
  • 2076 posts
  • Location:Afghanistan

Posted 30 March 2002 - 09:48 PM

I don't even know what language this is.
Is it German, or should I say Deutche.

#6 James Bond

James Bond

    Midshipman

  • Crew
  • 77 posts

Posted 31 March 2002 - 12:04 AM

Well, for all you guys who don't speak Dutch....
I was talking about a newspaper in the Netherlands called Algemeen Dagblad in wich was written today (march 30) a large page about the exhibition of James Bond in Bradford. I also said that this newspaper is a must for your Bond-collection although it will be difficult to find outside the Netherlands.